Pokud se k vám dostane porovnávací článek od MarTech Today zvaný „Placené plaformy pro management mediálních kampaní“ určitě se na něj podívejte, protože obsahuje řadu užitečných informací.
 
Prostředí placeného mediálního marketingu se stalo ještě komplexnější než kdy předtím, neboť rychlost, s jakou se algoritmy a vývoj internetových vyhledávačů mění, zrychluje a marketéři chtějí čím dál více integrované možnosti. Automatizovaný management placených mediálních kampaní skrze různé platformy může vylepšit nejen efektivitu, ale zejména také produktivitu.
 
MarTech Today a jeho „“Průvodce marketéra: Plaformy managementu placených mediálních kampaní“ podrobně rozebírá trh pro platformy managementu placených mediálních kampaní a také bere v potaz různá řešení a úvahy, které byly účastny samotné implementace. Tento padesáti čtyř stránkový dokument také zahrnuje profily devíti vedoucích prodejců těchto platforem, cenových grafů a porovnání schopností a možností jednotlivých produktů a také obsahuje doporučené kroky pro hodnocení těchto platforem, ještě než nějaký ten produkt zakoupíte, spolu s popisem samotného procesu kupování.