Když chce mít někdo na internetu dostatečný úspěch se svým podnikáním, určitě se nesmí omezit jenom na to, že někde vyvěsí nějakou svoji nabídku. To je sice u každého internetového podnikání samozřejmost, jenže to samo o sobě rozhodně nestačí. Tím, že někdo někomu něco nabídne, nelze skončit. Je totiž také třeba, aby si toho ti, kdo by se měli stát zákazníky, všimli, a aby na to náležitě reagovali, tedy si to kupovali. Dokud totiž za to nabízené nepřijdou na podnikatelův účet peníze, není to smysluplné. A spíše než zisk to pak jenom přináší ztráty, to jak se investice do takového podnikání ani nevracejí, natož aby se rozhojnily.
Jenže ono to často skončí u toho, že si podnikatel zřídí svůj web a na tomto něco nabídne. Dál už to samo nejednou nedospěje. Což není potěšující konstatování, jenže je to prostě tak. A kdekdo z internetových podnikatelů kvůli tomu krachuje. I když by vlastně možná krachovat nemusel. Kdyby věděl, co si v takové chvíli počít.
A co že si v takové chvíli počít?
Když web není dost navštěvovaný a kvůli tomu se ho nevyplácí provozovat, lze místo úvah o jeho zrušení uvažovat o něčem, co by tuto situaci změnilo. Protože kdo tu řešení hledá, najde ho. Tedy zjistí, že lze takový web optimalizovat a tím si na něm dostatečnou návštěvnost zajistit.
Linkbuilding sem totiž může přivést návštěvníky z jiných webů a současně přesvědčit internetové vyhledávače o tom, že jde o web významný, když se na něj často odkazuje, technické úpravy mohou svědčit o tom, že jde o web dobře fungující, dostatečně časté obměňování obsahu je signálem, že to tu žije, a třeba správně zvolená klíčová slova přivedou ty, kdo právě tato hledají. A když se to dá spolu s tím, na co už mi tu nezbylo místo, dohromady, čemuž se říká optimalizace pro internetové vyhledávače neboli SEO, může se na webu významně zvýšit návštěvnost. A to se to potom podniká!
Comments by