Algoritmus hodnocení od GOogle možná zůstane navždy tajemstvím, avšak vždycky je alespoň pro mě překvapivé, že ne všichni marketéři se shodují na tom, že nejdůležitější koncept ze všech ostatních konceptů je právě „úmysl“.
 
Tímto „úmyslem“ myslím jak uživatelův úmysl a také to, co nazývám „úmysl tvorby“. To je to, že bychom se vždy měli zaměřovat na to, co lidé vyhledávají a proč vlastně vytváříme něco takového, protože tam, kde se tyto dva elementy spojí, tak tam najdete ten nejlepší a nejúspěšnější obsah. A nenechte se zmást: je tu spousta jiných důležitých elementů, to jo, jako například kvalitní odkazy a optimalizace klíčových slov, které mohou opravdu hodně navýšit vaše šance vysokého hodnocení ve vyhledávání.
 
Avšak úmysl by měl být vždy základním stavebním kamenem čehokoliv, co právě budujete. Bez úmyslu je to něco podobného, jako když nabízíte někomu steak, když si objednali cheeseburger. Jasně, steak je super, avšak není to to, co si objednali. Takže nejdříve zkuste přijít na to, co vlastně vyhledávající chtějí – začněte s tímhle cheeseburgerem. A poté to pěkně okrášlete například křupkavými cibulovými kroužky a nějakou dobrou omáčkou, možná trochu dobrého síra…a nyní si půjdu udělat oběd.
 
Soapbox je speciální funkce pro marketéry v naší komunitě, kteří skrze ní mohou sdílet své poznatky a názory ohledně našeho průmyslu. Můžete dokonce nahrát i vaše vlastní.