Nebojte se, řeknou vám. Je to „rychlé a jednoduché“. „Použijte tyto „hacky pro rychlý růst“. Tady jsou nějaké „triky“, které vám pomohou. Tady je způsob, jakým můžete okopírovat nejlépe převodové PPC kampaně. A podobné titulky.
 
A, upřímně, chápu to. Nekritizuji své bratry-spisovatele a tvůrce za to, že jen dělají svou práci. Tyto příspěvky jsou skvělé pro SEO. Google chce, abyste zveřejňovali kvalitní obsah, který odpovídá na otázky uživatelů, jak nejrychleji to jen jde. Spisovatelé tohle budou muset dělat taky.
 
Možná vám tyto příručky nakonec přeci jen pomohou, možná ne. Ale tohle vám řeknu úplně zadarmo: prodávají vám nebezpečnou lež.
 
Tady je ta pravda: optimalizace vaší PPC kampaně není jednoduchá. A občas to není ani tak úplně rychlé!
 
Ale je to neskutečně mocné a výhodné, pokud to uděláte správně.
 

„Buďte první, buďte chytří nebo podvádějte“

 
Ve skvělém filmu z roku 2011, Margin Call, velký investiční bankéř John Tuld praví: „Jsou tu tři způsoby, jak se uživit v tomhle byznysu: buďte první, buďte chytří nebo podvádějte.“
 
Kopírování vašich konkurentů je podvádění. Následování „top tipy“ příruček – dokonce, i když uvidíte nějaký úspěch – je také podvádění. Mohlo by to fungovat – ale pravděpodobně to nebude fungovat tak skvěle. A co když to fungovat nebude? Co uděláte pak?
 
Tohle je přesně ten důvod, proč chápání a spuštění toho dalšího, je tak důležité. Nejsou tu žádné lži: můj způsob je těžší a možná i zabere daleko déle. Ale je to chytřejší způsob. Dává vám jistý mindset, který potřebujete proto, abyste uspěli.
 

Důvod číslo jedna: nenásledujte stádo, buďte vlkem

 
Pomáhal jsem firmám spouštět PPC kampaně už po několik let. Obecně můžu říci, že firmy jsou vedeny velice zaneprázdněnými lidmi, kteří nemají dostatek hodin v jednom dni. Tento časový tlak je tak nutí spěchat. A tak pátrají po té nejlepší praxi, kterou by mohli aplikovat. Hlavně rychle.
 
Ale je tu jeden problém: obecně nejlepší praktiky nejsou dostatečně specifické pro váš byznys.
 
Podívejte, co funguje pro Shoe Salesman nemusí tak úplně fungovat pro High High Heels. A „Deset rychlých PPC reklamních hacků pro jakýkoliv byznys“ pravděpodobně nebude fungovat ani pro jeden byznys.
 
Přesně proto zdarma nástroje jako je Adzooma Performance Score Report jsou daleko hodnotnější než nějaké obecné seznamy. Podívají se na data, která jsou specifická pro vaše podnikání a poskytnou užitečnou zpětnou vazbu.